1. Zamówienia mogą składać wyłącznie Klienci, którzy zarejestrowali się w Sklepie Internetowym i posiadają aktywne Konto oraz aktywny numer telefonu.
2. Możliwość składania Zamówień w Sklepie Internetowym jest dostępna dla Klienta całą dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem zakazów i ograniczeń wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, natomiast realizacja Zamówienia odbywa się w terminie Dostawy, który jest wybrany przez Klienta spośród terminów dostępnych w Sklepie Internetowym dla danego Zamówienia.
3. Sklep internetowy przyjmuje i realizuje Zamówienia z ograniczeniem do Obszaru Dostawy zgodnie z postanowieniami § 9 Regulaminu. Klient przed złożeniem Zamówienia w każdej chwili może sprawdzić w Witrynie Sklepu Internetowego czy kod pocztowy interesującego go obszaru znajduje się na Obszarze Dostawy i jest objęty Dostawą Zamówienia przez dostawców Sklepu Internetowego.
4. Zamówienie może być złożone jeżeli adres Dostawy wskazany przez Klienta jest objęty Obszarem Dostawy. W celu weryfikacji możliwości Dostawy pod dany adres Sprzedawca udostępnia w Sklepie Internetowym listę kodów pocztowych adresów objętych Obszarem Dostawy. Złożenie Zamówienia na adres, który nie jest objęty Obszarem Dostawy nie jest możliwe.
5. W procesie składania Zamówienia określany jest koszt Dostawy oraz pakowania Produktów i Towarów.
6. W celu złożenia Zamówienia należy:
6.1 zalogować się do Konta założonego w Sklepie Internetowym;
6.2 wybrać termin i przedział czasowy Dostawy;
6.3 wybrać Produkt i jego ilość lub Towar i jego ilość, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
6.4 podać dane odbiorcy Zamówienia, numer telefonu odbiorcy Zamówienia oraz adres Dostawy, jeżeli dane te różnią się od danych podanych wcześniej w związku z prowadzeniem Konta;
6.5 zaznaczyć czy Sprzedawca ma wystawić fakturę oraz podać dane rozliczeniowe (dane do rachunku/faktury);
6.6 kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny) zawierający informację, że złożenie Zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty. W ten sposób Klient potwierdza swoje Zamówienie, tj. potwierdza, że akceptuje wybrane przez siebie Produkty i Towary zgodnie z ich opisem, ilością (liczbą) oraz Ceną, kosztem Dostawy, kosztem pakowania Produktów i Towarów i wyraża wolę dokonania zakupu zgodnie z Regulaminem;
6.7 wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić Zamówienie w określonym terminie. Możliwość złożenia Zamówienia może być uzależniona od minimalnej wartości Zamówienia określonej przez Sprzedawcę, tj. minimalnej wartości brutto Produktów i Towarów po uwzględnieniu wszystkich naliczonych rabatów, z których korzysta Klient. Do minimalnej wartości Zamówienia nie są wliczane koszty Dostawy oraz pakowania Produktów i Towarów. Informacja o minimalnej wartości Zamówienia jest widoczna podczas składania Zamówienia.
7. Sprzedawca ma możliwość wprowadzenia limitu ilości i wagi Produktów i Towarów lub łącznej ceny Produktów, i Towarów możliwych do dodania do Koszyka w ramach jednego Zamówienia. W każdym przypadku Klient zostanie poinformowany o ograniczeniach podczas składania Zamówienia.
8. Prawidłowe zakończenie procesu składania Zamówienia jest potwierdzone stosownym komunikatem wyświetlanym w Sklepie Internetowym na Koncie Klienta.
9. Umowy Sprzedaży zawierane są w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość przy wykorzystaniu mechanizmów Sklepu Internetowego.
10. Złożenie Zamówienia przez Klienta nawet, jeżeli od razu zostało opłacone oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy Sprzedaży danego Produktu (Produktów) i Towaru (Towarów), którą Sprzedawca może według własnego wyboru przyjąć lub odrzucić, zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie Produktu i stronie Towaru w Sklepie Internetowym i zgodnie z treścią Zamówienia.
11. Po złożeniu Zamówienia zakończonego poprawnym wykonaniem płatności przez Klienta na adres e-mail wskazany w jego Koncie zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania płatności za Zamówienie.
12. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną tj. poprzez e-mail wysłany na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji Konta i będzie zawierało informacje wymagane przez obowiązujące przepisy prawa, m.in.: numer Zamówienia, termin Dostawy, adres Dostawy, wartość Zamówienia.
13. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. Sprzedawca informuje Klienta o przyjęciu Zamówienia do realizacji poprzez zmianę statusu danego Zamówienia widocznego po zalogowaniu się Klienta do konta oraz wysłanie odpowiedniej informacji w formie wiadomości e-mail na adres e-mail Klienta.
14. Przyjęcie Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę jest możliwe po otrzymaniu przez niego od dostawcy usług płatniczych potwierdzenia poprawnego wykonania płatności.
15. Do finalnego zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi dopiero wówczas, gdy Sprzedawca prześle Klientowi potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji.
16. Sprzedawca utrwala, zabezpiecza i udostępnia treść zawartej Umowy Sprzedaży poprzez zapisanie w Koncie Klienta treści Zamówienia, przesłanie potwierdzenia przyjęcia Zamówienia na adres e-mail Klienta oraz załączenie do objętych Umową Sprzedaży Produktów i Towarów dowodu ich zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
17. W przypadku wątpliwości co do poprawności podanych przez Klienta danych, Sprzedawca może dokonać ich weryfikacji kontaktując się telefonicznie z Klientem.
18. Klient może mieć możliwość wprowadzenia zmian w swoim Zamówieniu (modyfikacja Zamówienia) w ograniczonym czasie zależnym od terminu Dostawy. Informacja na temat ewentualnej możliwości wprowadzenia zmian do Zamówienia, w tym czas, w którym takie zmiany mogą być wprowadzone, udostępniana jest przez Sprzedawcę na Koncie Klienta. Wprowadzanie zmian w Zamówieniu może obejmować Produkty i Towary, termin i przedział czasowy Dostawy.
19. Modyfikacja opłaconego Zamówienia jest równoznaczna z anulowaniem przez Klienta danego Zamówienia w całości i wstrzymuje jego realizację do czasu potwierdzenia przez Klienta nowych warunków Zamówienia (tj. potwierdzenia Produktów, Towarów, terminu i przedziału godzinowego Dostawy) oraz uregulowania ewentualnej dopłaty. Ostateczne potwierdzenie przez Klienta nowych warunków Zamówienia i płatność za Zamówienie musi nastąpić nie później niż przed upływem terminu podanego na Koncie Klienta dla danego Zamówienia. Brak ostatecznego potwierdzenia Zamówienia przez Klienta i brak płatności za Zamówienie w wymaganym terminie skutkuje odstąpieniem przez Sprzedawcę od Umowy Sprzedaży dotyczącej danego Zamówienia (i w konsekwencji anulowaniem danego Zamówienia).
20. Jeżeli w przypadku modyfikacji Zamówienia powstanie niedopłata po stronie Klienta, Klient zobowiązany jest do dokonania dopłaty do Zamówienia. Jeżeli w przypadku modyfikacji Zamówienia powstanie nadpłata po stronie Klienta, Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę nadpłaty lub kwota ta zostanie odliczona od kolejnego Zamówienia Klienta zgodnie z postanowieniami § 8 Regulaminu.
21. Kwota powstałej niedopłaty lub nadpłaty jest uwidoczniona na Koncie Klienta. Klient w każdej chwili może zwrócić się do Sprzedawcy o zwrot nadpłaconej kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę nadpłaty zgodnie z zasadami opisanymi w § 8 Regulaminu.
22. Klient może mieć możliwość anulowania Zamówienia.
23. Sprzedawca może nie realizować Zamówień w dni świąteczne ustawowo wolne od pracy. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni zamknięcia Sklepu Internetowego. W tych dniach nie będzie można zarezerwować terminu Dostawy.
24. W ramach rozwoju świadczonych usług Sprzedawca może wprowadzać kolejne sposoby składania Zamówień z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
25. Sprzedawca informuje, że zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług obowiązującymi od dnia 1 stycznia 2020 r. Sprzedawca może wystawić fakturę na rzecz podatnika podatku VAT lub podatku od wartości dodanej wyłącznie, jeżeli przy składaniu Zamówienia Klient poda swój numer NIP (VAT UE), w przeciwnym razie Sprzedawca nie będzie miał możliwości późniejszego wystawienia faktury z numerem NIP (VAT UE) Klienta.
25. Sprzedawca informuje, że zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług obowiązującymi od dnia 1 stycznia 2020 r. Sprzedawca może wystawić fakturę na rzecz podatnika podatku VAT lub podatku od wartości dodanej wyłącznie, jeżeli przy składaniu Zamówienia Klient poda swój numer NIP (VAT UE), w przeciwnym razie Sprzedawca nie będzie miał możliwości późniejszego wystawienia faktury z numerem NIP (VAT UE) Klienta.
26. Faktura VAT obejmować będzie wszystkie dostarczane w ramach Zamówienia Produkty i Towary.
27. Faktury oraz faktury korygujące wystawiane są w postaci elektronicznej i umieszczane w Witrynie Sklepu Internetowego – na dedykowanym koncie Klienta - w sposób zapewniający autentyczność pochodzenia dokumentów, integralność treści oraz czytelność do końca okresu przedawnienia i jednocześnie umożliwiający Klientowi ich pobranie.
28. Przez samo złożenie Zamówienia Klient każdorazowo akceptuje, że faktura VAT i faktura korygująca dotycząca danego Zamówienia wystawiane są w postaci elektronicznej i umieszczane na koncie Klienta w sposób umożliwiający jej pobranie.
29. Klient upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.
30. Konsumenci w związku z obowiązkiem ewidencjonowania sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej, otrzymywać będą paragony w formie elektronicznej do pobrania w Witrynie Sklepu Internetowego – na dedykowanym koncie Klienta.
31. Klient ma zakaz podawania nieprawdziwych danych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie usługi w takim przypadku.
32. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Zamówienia, jeśli:
32.1 klient narusza zasady Regulaminu;
32.2 okoliczności wskazują, iż Klient narusza zasady Regulaminu lub innych regulaminów Sklepu Internetowego.