Daj nam znać jak możemy Ci pomóc
Chcesz szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego sklepu? Tutaj znajdziesz informacje, które dla Ciebie przygotowaliśmy. Jeśli nie ma wśród nich odpowiedzi na Twoje pytania, zapraszamy do kontaktu z naszym .
Moje konto
1. Czy muszę mieć założone konto na mamyito.pl, aby dokonać zakupów?
2. W jaki sposób założyć konto w sklepie mamyito.pl?
3. W jaki sposób zalogować się na konto?
4. W jaki sposób mogę usunąć konto Klienta w mamyito.pl?
Zamówienia
1. Co zrobić jeśli wystąpił problem z płatnością?
2. Czy ceny produktów mogą zmienić się, gdy jest złożone zamówienie?
3. Czy jest minimalna wartość zamówienia, aby móc zrobić zakupy?
4. Czy mogę edytować złożone zamówienie?
5. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
6. Czy mogę zamówić dostawę pod inny adres niż dotychczas np. do pracy?
7. Nie opłaciłem zamówienia, co się wtedy stanie z moją dostawą?
8. Co się stanie jeśli nie będę mógł odebrać zamówienia w wybranym przedziale godzinowym lub terminie?
Dostawa
1. Na jakim obszarze dowozicie zakupy?
2. W jaki sposób przechowujecie i przewozicie produkty?
3. W jaki sposób pakujecie zakupy?
4. Jak odbywa się dostawa zakupów?
5. Czy mogę wybrać konkretny dzień i godzinę dostawy zakupów?
6. Czy odbieracie zużyte torby papierowe?
Płatności
1. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?
2. Kiedy mogę otrzymać fakturę za zakupy?
3. W jaki sposób otrzymam dowód zakupu?
4. Ile będzie kosztować mnie dostawa i gdzie mogę to sprawdzić?
Asortyment
1. Czy przed zakupem mogę sprawdzić skład produktu z uwzględnieniem alergenów oraz jego wartości odżywcze?
2. Świeżość warzyw i owoców, jak o nią dbacie?
3. Gdzie mogę zgłosić prośbę o rozszerzenie asortymentu?
Reklamacje i zwroty